Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei

Plată certificate

Informăm toți operatorii de transport persoane că începând cu data de 31.01.2014 tariful certificatului digital este de 476 lei (TVA inclus). Pentru vizualizare decizie președinte AADR apăsați aici.

Autoritatea pentru Digitalizarea României pune la dispoziția operatorilor de transport, posibilitatea plații online cu cardul a certificatelor digitale prin intermediul platformei www.ghiseul.ro - click aici

  • Atentie! Este necesar sa selectati persoana juridica in campul Tipul persoanei
  •  Pentru plata făcută prin www.ghiseul.ro, generarea certificatelor va fi facută după primirea de către Dvs. pe e-mail, a dovezii de plată și trimiterea ei pe e-mailul dedicat autorizatii@e-licitatie.ro 

Suma se achită către:

Beneficiar: Autoritatea pentru Digitalizarea României

CUI Beneficiar: 42283735

Cod IBAN: RO58TREZ70520G330800XXXX deschis la Trezoreria Sector 5

Adresă Beneficiar: Str. Italiană, nr. 22, sector 2, București

• Pentru plata făcută prin virament bancar sau mandat postal, conform “Normelor si Procedurilor de Utilizare SIAE” articolul 5 (3) - operatorul SIAE are obligația ca în maxim 5 zile lucrătoare de la data primirii cererii de generare certificat digital, sub rezerva încasării tarifului de reînnoire/înscriere (plata făcuta de dvs trebuie să figureze pe extrasul de cont pe care instituția îl primește de la Trezorerie - se primește zilnic, cu încasările din ziua anterioară) în SIAE, să genereze certificatul digital.

• Valabilitatea certificatului digital este de un an calendaristic.

Aplicația este disponibilă pentru utilizare conform legii

Datele publicate sunt reale și conforme cu ultimele date furnizate de Autoritatea Rutiera Româna. Accesul la contul personal se face pe baza certificatului digital și a datelor de identificare la aplicație.

 

ADR vă asigură că datele cu caracter personal pe care le furnizați în cadrul formularelorde pe site, vor fi tratate în conformitate cu prevederile GDPR și cu politica institutiei privind protecția datelor personale, siguranța acestora fiind o prioritate pentru institutia noastră.

 

De asemenea, prin prelucrarea datelor cu caracter personal ce se pot regasi in formularele specifice din aplicatie, vă exprimați acordul ca acestea să fie prelucrate de către ADR în scopul evidenței și corespondenței cu utilizatorii SIAE, îmbunătățirii serviciilor oferite sau alte scopuri pentru realizarea intereselor legitime ale ADR.

Program de lucru

Începând cu data de 25 octombrie 2021, procedura de returnare și eliberare a autorizațiilor pentru transportul internațional de marfă se va efectua doar prin sistem de curierat.

Pentru detalii suplimentare, accesati sectiunea NOUTATI.